فراشة الفاشون شو ايمي محمد: باحب الحب وكل الناس واتملى احساس




كتبت سماح السيد مراسلة المجلة بالقاهرة
اية محمد قطة عالم الازياء والموديل والفاشون الموهوبة التى كتبت باحرف من نور اسمها بلؤلؤ ومرجان في عالم الفاشون شو تفتح قلبها لمجلة الغربة 
 كلميني بقي عن بداياتك؟
انا من وانا صغيره كنت ع طول بتفرج ع قناه فاشون تي في كنت ببقي نفسي اكون عارضه ازيااااااء انا محدش علمني اني اعرف امشي كاتوك و هي ماشيه عارضه الازياء  فكنت كل يوم اجيب القناه واتفرج عليها والبس فستان من عندي والتالو ونصف الطرقه عندنا في الشفه ومشيت واتعلمت وحاولت اوصل للموضوع مكنش حد بيوصلني كان بيبقي في بنات عارضات مكنش حد بيوجهني
لحد متعرفت ع شخص عزيز عليه اسمه مستر عماد عنده شركه دعايه واعلان هو الي شجعني وخلاني اوصل ووقف جمبي في اول شغل اشتغلته وصورت لمجله g2m اول مره كنت خايفه جدا وبعد كده اتعوت وبقيت مابقتش اخاااف قدام اي كاميرا ولا اتكسف بقالي لحد دلوقتي شغاله موديل فاشون 3 سنين والحمد لله بقيت احسن لاحسن ولسه هبقي احسن كماااان بس هو بالنسبالي مش شغل اساسي هو موهبه
وما هو طموحك الشخصي؟
طموحي انا ابقى مضيفه طيران ولسه محققتش الحلم ده وان شاء الله زي محققت اني ابقه عارضه ازياء ووصلت لحد مااا هبقي مضيفه طيران كمان ان شاء الله بس كل حاجه في وقتها ومافيش حاجه سهله لازم اتعب علشان الاقي اللي انا عاوزه وانا  حاليا 
 ما اهم هوايتك؟
بدرس اداره اعمال و بحب التصوير ومجال الفاشون جدا  بحب اتصور كتير وباحب الحب وبحب كل الناس 
وايه احلامك كمان؟
حلمي اني اكون مبسوطه في حياتي  وانا احقق كل الي بتمناه
ماذا تكرهين او تحبين؟
انا بكرهه الخيانه والكدب والنقاق مش في الحب بس عموما في حياتى كلها  بحب السعاده اني اكون مبسوطه طول الوقت
مافيش حاجه تاثر علي لان حياتي باحب اعشها سعيده وبحب اصاحبي جداوبحب الخروج مابخفش من كلام الناااس
ولا بعملهم اي اعتبار بزعل لم حد يجي عليه وانا مظلومه

CONVERSATION

0 comments:

إرسال تعليق