الموديل القمر بوسي باز: حب زوجي لي هو سر نجاحي



كتبت:  سماح السيد ـ
بوسي باز موديل جميلة اكدت تواجدها على ساحة الفشون شو تتميز بموهبة نادرة جعلتها في مصاف الناجحات في هذا المجال تفتح قلبها لنا في هذا الحوار السريع من القلب للقلب وهو ما تسجلة السطور القادمة
وتقول الموديل الحسناء بوسي باز :
بدات العمل بالصدفه اصحابى دايما بيشجعونى وخصوصا انى بحب التصوير وبحب الاناقه فى اللبس والاكسسوار عموما نزلت مع فتوجرافر تجربه ونجحت وعملت اول سيشن بالصدفه
اتعرض فعلا عليا فيلم  روائى  قصير (مشروع تخرج )مع مجموعه اصحابى فى اعلام بس الفكره انى مش مستعده حاليا
اكبر المعوقات في عملي  هى التاجيل فجاه لسبب ما اواوقات لم يكون مكان السيشن غير مجهز
اهم هواياتي هي  تصميم الاكسوار وتطعيم الملابس بيها بحب اللبس على زوقى الخاص كمان بحب التجديد  والتغير فى البيت واختراع اكلات جديده افاجى بيها جوزى
بختار ملابسى على زوقى الخاص ومايهمنيش ابدا السعر ولا الماركات طالما شفت نفسى فى
اتجه للاعلام وتقديم برامج فكره حلوه  وبحلم بيها نفسلى يكون عندى برنامج خاص بالفتاه المحجبه وكل مايخصها
سر نجاح اى شخص بالحياه هو التواضع والثقه وفى فرق كبير بنهم كمان حب الناس ممكن يرفعك للسما وممكن ينزلك للارض
بدايتى كانت سيشن بالصدفه
اهم اعمالى بالنسبه لي كلهم مهمين جدا لانهم محطات مهمه فى حياتى سواء سيشنات ميكب او فاشون
من المواقف المضحكه كنت فى سيشن فساتين افراح فى دار الاسلحه والزخيره وكان فى ناس فاكره انى عروسه بجد وكانوا عايزن يتصوروا معانا
اكتر حاجه بتفرحنى لم بلاقى ماما فخوره بي وراضيه عنى
اكتر حاجه بكرها الكدب والتملق علشان الوصول والتصنع انا بكره التزيف واصحاب المصالح
سر نجاحى هو حب زوجى لي ودعمه ليا فعلا وراء اى امراه ناجحه  هو راجل بجد بيقدر تعبها وبيحترم شغلها

CONVERSATION

0 comments:

إرسال تعليق